Specifika komunikace s uživateli sociálních služeb
Termín kurzu: další termín pro vás připravujeme
Netěší Vás komunikace s některými klienty tak, jako s ostatními a chcete to změnit?
Máte klienty, se kterými se nemůžete domluvit?
Stává se Vám, že se s klientem nenaladíte na stejnou vlnu a on se Vám ostýchá sdělit, co by potřeboval?
Pak je tento 8 hodinový kurz určený právě Vám!
V první části kurzu „Komunikace s problematickým klientem“ se dozvíte o široké škále typů „problematických“ klientů, způsobu jednání s nimi, a to ne jen k Vaší, ale i k jejich spokojenosti. Prozradíme Vám techniky, které Vám pomohou vymanit se z pasti manipulativního jednání a to tak, abyste neprohlubovali propast mezi Vámi a klientem, ale naopak stavěli mosty ve vzájemné komunikaci.
V druhé části kurzu pak budete mít možnost si nabyté dovednosti osvojit při praktickém nácviku. Každý účastník bude mít možnost vyzkoušet si jednání s problematickým klientem ve vzorové situaci, případně na vlastním případu z Vaší vlastní praxe.
Cílem kurzu je zjištění, že neexistují problémoví klienti, jen nevhodně zvolené komunikační techniky.
Místo konání: Sázavská 30, 120 00 Praha 2
Čas konání: 10:00 - cca 16:00
Cena jednodenního kurzu: osoba / 1 200,- Kč
Cena skupinového kurzu pro organizace je možná dohodou.