Etické chování a ochrana lidských práv při práci v sociálních službách
Termín kurzu: další termín pro vás připravujeme
Máte pocit, že se s klienty, o které pečujete, nezachází s úctou a respektem?
Potřebujete si ujasnit, co to znamená etický kodex v praxi?
Chcete znát lidská práva klientů a pracovníků v sociálních službách?
Dozvědět, jak má vypadat správný profesionální vztah mezi pracovníkem a klientem?
Co všechno ovlivňuje naše rozhodování ve styku s druhou osobou?
Jak se bránit stereotypům a nálepkování?
Všechny odpovědi na tyto otázky a samozřejmě daleko víc jsme pro vás připravili v 8 hod. vzdělávacím kurzu pro pracovníky v přímé péči s klienty v sociálních službách.
Probereme společně s vámi všechna témata, která se týkají základních pojmů jako je etika, etické normy ve společnosti, lidská práva, hodnoty humanismu, otázka moci a převahy nad druhým člověkem, závislost na cizí pomoci, otázky svéprávnosti a nastavení sociální služby.
Velký důraz je kladený na praktickou část kurzu, kdy si můžete vyzkoušet a procvičit v rámci skupinových cvičení, analýz, kazuistik a videomateriálů detekování etických dilemat.
Vyzkoušíte si na konkrétních případových studiích rozpoznávat, analyzovat a pojmenovávat neetické chování vůči klientům.
Naučíte se stanovit si správné zásady a pravidla pro vymezení etické hranice s klientem.
Těšíme se na Vás a naši společnou práci!
Místo konání: Sázavská 30, 120 00 Praha 2
Čas konání: 10:00 - cca 16:00
Cena jednodenního kurzu: osoba / 1 200,- Kč
Cena skupinového kurzu pro organizace je možná dohodou.